چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۵ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال تهران با تک گل علی انصاریان از روی نقطه پنالتی، تیم ملوان بندرانزلی را در خانه شکست داد و با 13 امتیاز به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران رفت.

بازی این دو تیم ساعت 20 امشب [چهارشنبه شب 26 مهر 1385] در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد. استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازی فرصت‌هایی متعدد برای گشودن دروازه حریف به دست آورد که کم‌دقتی مهاجمان باعث شد هیچ‌کدام به نتیجه نرسد.

در دقیقه سی‌ام بازی برق بخشی از ورزشگاه مشکل پیدا کرد که این امر باعث اختلال در پخش مستقیم تلویزیونی بازی شد و قسمتی از نور ورزشگاه نیز تا پایان بازی از کار افتاد.

بازیکنان ملوان در این دقایق بازی را در اختیار گرفتند و تا پایان نیمه اول چند فرصت گل‌زنی به دست آوردند که بی‌نتیجه ماند.

دروازه‌بان ملوان در دقیقه شصت بازی روی سیاوش اکبرپور که به پابه‌توپ به سوی دروازه او فرار کرده بود خطا کرد و داور پنالتی گرفت. علی انصاریان با یک ضربه آرام به وسط دروازه این پنالتی را به تنها گل بازی تبدیل کرد.

محسن گیاهی بازیکن ملوان در دقیقه هفتادوهفتم بازی کارت زرد دوم خود را از داور گرفت و از بازی اخراج شد.

تماشاگران ملوان در دقایق وقت تلف‌شده بازی تعدادی سنگ و اشیاء مختلف به درون زمین پرتاب کردند که بازی را برای چند دقیقه دچار وقفه کرد.

تلاش بازیکنان دو تیم تا پایان این بازی نتیجه نداد و بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال پایان یافت.

کد خبر 6146

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز